אבחון וטיפול נטורופתי

טיפול נטורופתי

שאלו את עצמכם, עד כמה באמת אתם מכירים את הגוף שלכם? עד כמה אתם קשובים לו ויודעים לזהות את סימנים שהוא מאותת לכם?
סיכויים גבוהים, שתגלו שחסרים לכם ידע וכלים, אשר יסייעו לכם להכיר את גופכם טוב יותר ועל ידי כך לשפר את בריאותיכם ואת איכות חייכם.

על פי הנטורופתיה, המשתייכת לקטגוריית טיפולי רפואה משלימה, בכדי לרפא את עצמנו הן פיזית והן נפשית, עלינו ללמוד לזהות את הגורמים אשר יכולים לעכב את תהליכי הריפוי העצמיים ובשלב הבא, לנקוט בפעולות ובאמצעים, אשר בכוחם לאפשר לנו לסגל אורח חיים בריא יותר ולחזק את כלי הריפוי הטבעיים.


לתפוס את הקושי כהזדמנות
כל אחד מאתנו התמודד מספר פעמים, עם תחושות של כאבים, לחצים או אי נוחות באזורים שונים בגוף – לעיתים התחושות הופיעו לפרקי זמן קצרים, נעלמו כלעומת שבאו ואולי חזרו שוב לאחר פרק זמן מסוים ולעיתים מדובר בתחושות שלא עוזבות, אולי הן ב"ווליום נמוך" מה שמאפשר להתעלם מהן רוב הזמן, אך הן עדיין כאן.
על פי הנטורופתיה הכאב או הקושי הזה, יכול להוות כהזדמנות ללמוד ולהבין את הגוף שלנו טוב יותר – להבין מה הגוף מנסה לומר לנו באותן התחושות ומה אנחנו יכולים לעשות בכדי לשחרר אותו מהן.


הקשר בין הגוף לנפש
בין הגוף והנפש מתקיימים קשרי גומלין ותלות חזקים, כך שנפש פגועה עלולה לגרום לפגיעה גוף והההפך.
לכן, בכדי להבטיח לעצמנו בריאות איתנה, לאורך זמן, עלינו לדאוג לא להזניח, הן את הפן הגופני, הן את הפן הרגשי והן את הפן הרוחני, ולטפל בכל אחד מהם בצורה הנכונה ולייצר סוג של הרמוניה בין שלושת הממדים.

כך שאם אנו חשים כאב באזור מסוים בגוף, חשוב לזכור כי תרופות ותכשירים שונים למיניהם, אולי יסייעו בטיפול בסימפטומים, אבל כל עוד לא נזהה את הגורם האמתי לאותה התחושה, הכאב יוכל להמשיך ולהוות את נחלתנו ולתת את אותותיו בכל פעם בצורה שונה.

הכלים הטיפוליים
מעבר לקווים מנחים לתזונה בריאה וכמה שיותר טבעית, נעשה שימוש בעוד כלים טיפוליים כמו: טיפולי מגע מגוונים, צמחי מרפא מערביים, תוספי תזונה, ארומתרפיה, נרות הופי, כוסות רוח ועוד…
כאמור, התוכנית הטיפולית, אותה יוצר המטפל עבור המטופל, לאחר האבחון, יכולה לכלול שימוש בחלק או בכל הכלים הטיפוליים שהוזכרו.
מתעניינים באותם טיפולי רפואה משלימה בצפון? רוצים ליהנות מכל היתרונות הטמונות בטיפולי נטורופתיה? צרו קשר כבר היום.


הליך הטיפול
טיפול נטורופתי הוא טיפול אלטרנטיבי אשר מהווה מסע של המטפל והמטופל, כאשר היעד המשותף הוא להעניק למטופל חיים בריאים וחיוניים יותר.
תוכנית הטיפול הנטורופטית, מותאמת לכל מטופל באופן אישי ולכן, להליך האבחון יש משקל כבד והשפעה גדולה על הצלחת הטיפול.


שיחה ראשונה: תשאול מקיף, מהווה כלי מרכזי, עליו נשען הטיפול הנטורופתי, לכן, במפגש הראשון, במקביל ללמידת ההיסטוריה הרפואית שלכם, מתבצע תשאול מעמיק, אשר, לוקח בחשבון פרמטרים נוספים כמו: היסטוריה רגשית, האופי שלכם, אמונות, תפיסות עולם, דפוסי חשיבה ורגש, תזונה ומרכיבים נוספים שלעיתים נראים לכם חסרי משמעות אבל משלימים לי כמטפל את "התמונה הגדולה". (נמשך בין שעה וחצי לשעתיים)


שיחה שנייה: בטווח של עד כ-72 שעות מהשיחה הראשונה -לאחר שאני יושב מחבר את כל נקודות המידע, אני מרכיב אסטרטגיה טיפולית מדויקת עבורכם (אישית כטביעת אצבע), ואנחנו עושים תאום ציפיות יחד על מנת לוודא שהפתרונות שאני מציע מתאימים לכם ולסגנון החיים שלכם ואז יוצאים לדרך :-). (שיחה טלפונית )

שלב שלישי: ליווי במשך חודש עוקב מהמפגש השני.

אם אתם מרגישים כאובים פיזית או רגשית תקופה ארוכה, ולא קיבלתם עד היום מענה מלא, ולטווח ארוך, אני מזמין אתכם לעשות את הצעד הראשון לכיוון בריאות אופטימלית ולקבוע טיפול.

כמה זה עולה לי כל התהליך? 1,000 ש"ח

כל פגישת ייעוץ נוספת לאחר תהליך הליווי עלותה : 280 ש"ח

מוזמנים לקבוע תור בקישור הבא:

https://bit.ly/צורואיתיקשר

רוצים לכתוב לי בוואטסאפ :

https://bit.ly/whatsupchat

רוצים לקרוא עליי יותר:

https://bit.ly/איתןאודות

מחפשים טיפולים נוספים :

אולי יעניין אותך גם

דקל ננסי פרוסטטה

איך חג סוכות קשר לבלוטת הערמונית שלנו (פרוסטטה)? אני יודע...

קרא עוד >>

השאירו פרטים ואחזור אליכם

דילוג לתוכן